Gästning.

hej, frida här. tänkte skriva lite skit på maddes blogg, NEJ. madde snäll flicka! idag har vi suttit i caffis och druckit kaffe och tittat på människor. de är riktigt roliga att titta på faktiskt. btw, madde skriver på min. jag ska nog länka mig själv från hennes sida, hahaha! egentligen så ska jag och madde plugga just nu. samhällsläxan som ska vara färdig om... ...40 minuter? ajdå. äsch, det ordnar sig! okej, jag vill ha ännu mera kaffe! fast jag drack två muggar. jag funderar på om jag kanske ska börja med läxan nu? har ju typ hälften kvar att göra. våran kompis JAKOB är nere i turkiet och gottar sig han, fy bubblan! han kommer vara brun när han kommer hem. NU SKA JAG JOBBA. först ska jag säga att madde är duktig och snäll, och roligt. dock blir hon arg ibland. men vem bryr sig om det. alla blir arga ibland. JAG OCKSÅ. okej, HERRA.
F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0