vintern är här

Sitter och lyssanar på Daniel Adams-Ray, han har gjort några grymt bra låtar!
Daniel Adams-Ray – Förlåt att jag aldrig sagt förlåt
Daniel Adams-Ray – Dum av dig

Nu är vintern här, den kom i natt i med vita snöflingor som nu lagt sig på den bara marken och täcker de tråkiga och jockiga gräsmattorna som blivit under hösten. Satt på bussen och stirrade ut på de snötäckta träden och bara njöt, så underbart vackert med vinter! :)  Säger det en en gång, det skall vara mycket snö på vintern men det behöver inte vara så kallt utan bara lagom kallt då skulle jag vart nöjd!   Jag måste skaffa ett par kängor nu, går ännu runt i tygskor vilket är riktigt blött haha men har inte hittat några som jag vill ha än men letar vidare;)

Nu blir det tee och en bra film . Bless



jag blir så dum av dej


Kommentarer
Postat av: julle

allt bra med dig? :)

2010-11-26 @ 12:15:34
URL: http://jjulleee.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack :)

Jaaaa men du kommer väll på ByNight :D

2010-11-26 @ 16:48:05
URL: http://filigrunken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0