handens fem fingrar

Söndag= Vilo dag
Gick upp vid 10 imorse åt gröt och satte mej och läste tidningen sen blev jag attackerad med världens huvudvärk så gick till sängs igen. Vaknade igen av att någon skrek att det var mat så gick upp och åt sen gick jag och la mej igen. Och sov till 4, förstår inte vad som är fel på mej idag är bara grymt trött och hängig börjar typ bli sjuk eller nåt:(

I fredags fyllde världens bästa anna och hennes bror år så jag åkte hem till henne på tårtkalas :)  Sen så sov jag kvar vid henne fredag till lördag sen var vi på filmkväll igårkvälls, vi såg dum och dummare och jag somnade haha:D

Nu sitter jag och försöker skriva klart naturrutan men det är inte så lätt när man ha faceboook haha ;)
Peace


ett för hopp och ett för skratt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0