Jag skall bättra mej

Jag är sämst på att blogg I know! Men jag lovar att bätrra mej kanske;) höhö
Sitter och rockar loss till spotify när jag igentligen borde plugga eller läsa ut min svenska bok men har inte någon jäkla lust till det!!  Imorrn är det första dagen tbx in i köket sen ettan, fatta vad jag längtat! Vi går restaurang och vi har inte varit i köket på hela hösten, skandal enligt mej men nu är det änligen dax!:)  eller skall jobba i serveringen den här veckan men ändå:P 

Sen efter skolan är det ensambel övning med gänget igen, sen skall jag och Sara vidare ut till hemse på uppdrag haha ;)
Nu dör snart min mobil och jag har tappat bort min laddare, SMART! Så skall ut på jakt efter den nu men den kan ju inte kommit så långt:D 

Peace


Ni är underbara ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0