3 dagar kvar

Super mysig kväll igår, en helt underbar tjuvstart på sommarlovet!
Först kollade var jag på matildas skolavlutning och hörde alla gamla sommarlåtar som man sjöng när man var liten, feeling!   sen åkte jag till levide och bofride och åt 3 rätters middag med bells, sara och jakob.
Till förätt blev det advokado med skagenröra i och vitlöksrostat bröd, sjukt gott!!
Till varmrätt åt vi grillat kött med potatisklyftor och bea-sås.
och till efterätt fruksallad och vaniljglass.  Snacka om att man var mätt!
Sen badae vi balja och jag fick minst tio kliande myggbett utav myggorna, tack..

Idag har vi spenderat dagen inomhus vid antingen datan eller tvn eller så har vi gossat med kattungarna, ur söta!;)
När jag kom hem blev det oxå grillat kött har ätit det tre gånger i rad nu, hm:/

Ha en bra lördag!  Nu blir det tv tittande med familjen, ´Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0