Julen är här

Kunde inte skriva något igår kväll när jag kom hem för det gick inte att logga in på min dator:O  

Var och klippt mej igår och som vanligt vet jag aldrig hur jag vill ha det så blir alltid bara att jag toppar det lite:P
igår hade vi städning i köket och blev den som fick göra rent alla ugnar:( fick oxå något starkt medel på armen så är nu helt röd på armen. Idag är jag ledig och har hela huset för mej själv, sovmorgon till elva och sen har jag suttit vid tvn och sett paradise hotel finalen. Emanuel vann:)

 Nu skall jag ta en dusch och sen försöka hinna med bussen till visby för lite julklappshandling till nära och kära och sen skall jag möta upp med sara med :)  Ikväll har jag sara, moa och anna en lite julkonsert/myd i missionkyrkan, kan bli bra :)  Peace♥




Kommentarer
Postat av: Julia Bazinga

Man känner sig som en helt ny människa med fräscha toppar, haha!

2010-12-20 @ 12:51:59
URL: http://juliabazinga.blogg.se/
Postat av: CARRO

härlig blogg :D

2010-12-20 @ 17:10:04
URL: http://carolinenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0