Im board!



Hej hopp gummisnopp, jag har blivit dålig på att skriva här och har för den delen inga bilder att visa upp eftersom min dator har fått virus och alla mina bilder är borta:( fy fan! Så nu har jag en annan dator medans min väntar på att åka på lagning..
Jag och Sara var hos Annici igår och hade våran traditionella spelkväll och så hade vi julklappsutdelning:) jag fick en pruttkudde av annici.. haha tack?    Körde den på matilda sen när jag kom hem och hjälp vad jag skrattade när hon satte sig på den ;)  

Imorgon skall jag stanna hemma och sova och chilla i soffan med en fet chipspåse! Sen taggar vi för nyår på fredag!! Då skall det firas:):)

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0