Äntligen

Julhelgen är över äntligen! Okej nej jag gillar julen men är bara så sjukt trött på julmaten. Har typ gått upp 5 kg på bara maten och 2 extra på allt godis!:o   fettsugning nästa jao!

Idag har jag varit inne vi min fina farmor och såklart käkat julbord och träffat faster och kusinen (som jag spöade i kort)
och sen har jag gått en sväng på stan och kollat in lite grejer som jag skall köpa imorgon, skall in till stan med sara och jakob och handla lite julklapper till A ;)   Sen skall vi planera nyårsfirandet, kommer bli as bra tillslut :)

Nej nu dusch sen glögg♥

Peace


Kommentarer
Postat av: bella !

hatar oxå verkligen julmaten XD

2010-12-29 @ 10:17:15
URL: http://readaboutmylifebellss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0