Call

Hosta ihjäl mej själv snart! Helt sjukt att det skall ta sån tid att bli frisk från min lägerförkylning:(
Idag har vi varit inne i och kollat lite i visby, har köpt lite kläder till skolan. Blev två jeans leggings ett par blekta blå och ett par hel svarta sen har jag köpt en ny väska med. brukar ha en tendens att köpa för små väskor så att jag inte får plats med något men inte denna, denna är stor och rymlig och jag tror till o med att jag får i mina skolmappar i den vilket är ett stort plus;) Nu väntar jag bara på min nya phone!
Mamma har bokat klipptid till mej nu medansvar borta, så imorgon skall jag klippa mej. skall bli skönt att tunna ut håret lite och fixa luggen vilket kommer att bli awsome:)

Det är mindre än en vecka kvar på lovet nu:O    JAG VILL HA MER!!
Ni skall jag gå och hälla i mej lite mer äkel hostmedicin:(  
Love ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0