kaffe

Gissa vad jag gör- jag dricker min andra kopp kaffe för dagen. Har fått för mej för att jag skall börja dricka det haha.
Har till o med börjat gilla det, vuxenpoäng til mej! höhö;)
Idag har jag som sagt varit inne i staden hos farmor och farfar och imorgon åker jag in igen, skall till tandis sen skall jag gå på stan med sara, lillsyrran och hennes kompis.
Shit va jag saknar dalarna och alla mysiga människor! Vill bara upp dit igen!<3

Skolan börjar om en vecka och nu har jag bestämt mej för att köpa min mobil. Gick inte att beställa den över internet men pappa skall ringa dom imorrn så hoppas på att jag har den snart här, bestämde mej för en svart LG Viewty :)

Nu skall jag gå och sova och sen vakna upp super pigg imorgon, måste upp vid sex vilket kommer göra det extra svårt att komma upp haha;) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0