I look at you sometimes and smiles

Sett fångarna på fortet det var barnen mot föräldrarna som tävlad denna gång, barnen vann:)  Dom har verkligen lyckats med att behålla de "gamla" banorna som var med förra gången det gick vilket väll var flera år sen. Tex cylinderna, skulle helt klart åka dit och göra det om jag blev tillfrågade, inte en tvekan om saken! Vilken upplevelse säger jag bara GRYMT!!  :)

Min mobil har dött så nu skall jag leta fram laddaren som jag alltid tappar bort på något vis haha! Sen skall jag gå och sova så att man kommer upp och med bussen som går 07:45 :O  Fy fan vad man får stå ut med, jag är icke en morgon person, so dont mess whit me when im new awake! HAHAHA


Peace!

Älskade<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0