maybe

Jag är feting på att laga mat som pappa gillar, oh yes!   I kväll blev det panerat kött, potatismos och beanaise sås. SÅ SJUKT GOTT !! men imorrn blir det Amalias med Björkan och Von Antilla :) sen är det kör, skall diskutaras en massa om hur vi skall göra resten av terminen och i sommar, om det blir kör resa till jönköping eller ej...

Haft ett Np-prov idag i Engelska A hoppas på att det blev godkänt men det tvivlar jag nästan på. Fick världens hjärnsläpp så fort jag satte foten i rummet, suddade och suddade hela tiden måste sett helt klottrat ur och sen fick jag världens panik när det var en halv timme kvar så skrev som en dåre om helt konstiga grejer, inte kul nej !
Fy fan och sen på tisdag så har vi nästa :(  Blääh !

Nu skall jag ner, fixa en kopp te och bädda ner mej i soffan och se gossip girl,
peace !









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0