May. 04, 2013

Sista dagen i Jämtland är kommen! I förrgår hade vi vår personal avslutning, först så fick vi springa runt på byn med en surfplatta och göra massa uppdrag sen på kvällen åt vi täljstensgrillat på karolinen! Super mysig dag! Avslutades på Dahlboms med gråtfest! Hatt att säga hejdå, och den här säsongen jag alla varit extra tajta så det bara ännu jobbigare:( plus att alla var lite rödvinsfulla haha;) igår så åkte jag in till Östersund med Anso och Karin, köpte toalettlock och duschdrappri till badrummet. Hittade även två tröjor, har inte plats för alla kläder i väskorna och så går jag och köper mer, smart Madde! Idag skall jag packa, städa och byta däck på bilen! Skall oxå hinna med att åka in till Åre och fika med sara, köpa Åre choklad och säga hejdå till Jonna och lina! Men motationen är lika med noll just nu, men förhoppningsvis får jag hjälp av min vän Frida som lovat att komma och hjälpa mej packa:) puss

https://cdn1.cdnme.se/659124/6-3/pic_5184b4beddf2b30d944ebfa3.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0