Stockholmo imorrn

Hej hopp! ikväll har man hjälpt nya ungdomsledaren och hans familj att föytta in i en lägenhet, helt sjuk vad mycket saker dom hade med sig:) dom är från usa och verkar super sköna, lite svårt när dom pratar svenelsksa så man inte vet vilket språk man skall svara på men jag tror dom blir bättre på svenska ju mer dom pratar:) igår hade vi liten avskedsmiddag för sara innan hon lämnar landet sen sov jag och sara i jockes och jakobs lägenhet igen, älskar dem två grabbarna! Nu skall jag sova för jag är super trött och skall upp 5 imorgon för att åkatill båten och sen mot stockholm där jag och jakob skall vinka pch krama hejdå till sara, kommer säkert börja gråta! kommer sakna henne så himla mycket, hon är alltid där för en och vi träffs nästan varje dag:/ skall oxå häng med felix lite och sen kanske åka och hälsa på matsen;) godnatt finisar!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-2/659124/images/2012/pic_50465587e087c3189c000f94.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0