Oct. 22, 2012

Vaknade upp och kunde i prata och var helt täppt så fick ringa och sjukanmäla mej idag. Vet i inte hur många år sen det var jag sjukanmälde mej från något. Så idag har jag legat hemma på soffan och kollat på film, druckit te, ätit soppa och knapprat c-vitamin! Måste bli frisk till i morgon då jag skall jobba och så kommer mamma och matilda upp hit:) måste bli frisk nu!!! Har haft en underbar helg i allafall. I lördags så var jag inne i Åre och fiskade med Anso på banolf sen var jag på Annas. Igår så åkte jag sara Anso och Daniel ut i skogen i ottsjö för att såga av hornen på en skjuten älg, fick se Björn spår oxå, då känner man sig ganska liten;) Daniel hade fixat med fika till oss så vi hade picknick i skogen sen var vi och hälsade på Ansos slädhundar. Avslöt helgen med middag hos familjen Rönning och bastu:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0