Måndag

Hej hopp! Ligger inne på soffan under en blå filt, det har snöat/regnat hela dagen här. Hade en så himla bra söndag med brunch, bowling, middag hos Rönning och mys framför doldisen hos Olsson, Man blir inget annat än lycklig av sådana dagar:) Måste lämna in min iPhone på lagning eftersom wifi anslutningen inte vill funka, hoppas det går att fixa!!! Har skjutat på att lämna in den eftersom jag då blir utan internet, men har nu fått låna en 3GS istället:):) hoppas jag får tillbaka den innan julen! Pratat en timme i telefon med Jakob idag och 20 min med syster yster, så himla bra att man bara kan ringa dem ibland och få prata ut:) Nu vill jag att säsongen skall börja ser sjukt framemot att få träffa nya arbetskamrater och träffa lite säsonger som kommer upp i vinter som jag lärde känna förra året:) längtar till bygget släpper sin artist lista!!!:D. Nu skall jag mysa till bästa sara kommer hem sen skall vi laga middag:) puss

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-2/659124/images/2012/pic_507c1d96e087c348c817ce6c.jpg">https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/659124/images/2012/pic_507c1d96e087c348c817ce6c.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0