Nov. 03, 2012

Helgen är äntligen här! Vaknar upp av att solen skiner in genom fönstret, känns länge sen man såg solen så stark! Den här veckan har vi haft den finaste dagen hitintills då det var minus grader, snö och sol! Loved it! Bara det att dagen efter var det plusgrader, regn och slask så nu har nästan all snö försvunnit igen:( den här veckan har jag jobbat bara tre dagar, men det har varit super skönt! Har även varit på gymmet tre dagar oxå! (tumme upp). Igår så ringde världens bästa Emma mej, så himla roligt att få prata med henne! Saknar henne och våra bus;) Blev en lugn fredagskväll med fika hos sara och Fridas kompis Kajsa:) idag skall jag tvätta lite på förmiddagen sen skall jag in till Åre och äta lunch med Clara på banofh såklart!;) sen blir det nog bandy och Annas ikväll!
Imorrn bär det av mot Sundsvall med systrarna och mamma Rönning! IKEA står på schemat:D Nu skall jag väcka Frida sen blir det frukost! Puss

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/659124/images/2012/pic_5094e0e3ddf2b33c9a0021f0.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0