Helg

Underbara helg äntligen är du här! Och vi är lediga:) fett! Men tar vi det lugnt? Nej! Åkt skidor hela dagen idag med lite Gotlandichar, käkat lunch i en kåta och lagat renskavsgryta på kapellet:) jag och Anna var en stund på tant Annas café och träffade lite underbara människor, fikade, skrattade och myste! Imorgon blir det upp vid sju och ut i backen för mer skidåkning sen är vi hembjudna på middag hos Rönning på kvällen vilket vi ser fram emot:). Vi har endast två veckor kvar här uppe, sorgligt eftersom jag lärt känna sp mycket fina människor som man kanske aldrig mer kommer träffa men ändå skönt att få komma hem till ön och mina fina vänner som jag saknar massor häruppe.. Sara den lyckoosten kom idag hem från la France, inte alls avundsjuk!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0