Dec. 02, 2012

Söndag igen! Veckorna går så fort nu och helgerna ännu fortare:/ söndag idag iallafall, skall åka till Undersåkerkyrka om en stund för lite 1adventmys sen måste jag packa ihop allt på rummet för ommålning av väggarna, har några underbara vänner som kommer och hjälper mej med det:) Har varit hundvakt i helgen med för en söting som heter Zigge, snällare hund får man leta efter säger jag som igentligen inte är någon hundmänninska;) har dragit på mej en ytterligare förkylning, knappt blivit av med den förra! Jag som aldrig brukar bli sjuk:( Bråkar fortfarande med min chef om mina pengar! Måste liksom få dem nu!!! Gaah.. Nu skall jag gå upp och äta frukost med systrarna Rönnings:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0