puss på att vara glad

Har gjort årets första vurpa!  Var lite extra glad efter att jag stigit av bussen så började springa och försöka glida på på vägen slöt med att jag ramlade baklänges rakt ner i snön, låg helt på rygg och skrattade åt mej själv och tänkte "fan va bra att ingen såg" ;)   Så med byxorna fulla med snö och blöta vantar gick jag hem i mörkret och små skrattade för mej själv.
Idag åkte vi längdskidor, långskidor? Inte min grej helt klart mycket bättre på att åka utför!:)

Imorgon skall jag träffa min sara och så blir det julhandling och troligen fika på stan♥

Bitterfittan med björnfittan och häxansurtant = Härliga mäniskor! Puss



Ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0