trött tjej

Trött tjej men glad sitter vid tvn och ser alla avsnitt av glee som hon missat när hon varit borta, konstigt att prata om sig själv i trejdje person:O
Kom hem vid fyra i nättras med båten efter 12 timmars resande från dalarna, snacka om att man är trött nu..  Pappa väckte mej vid två om att det var mat, då kollar jag runt lite yrvaket i mitt rum och ser att min mamma varit och städat min garderob :):)
Har haft så en så sjukt bra vecka!  H20 helt klart bäst!! Kommer sakna alla sjukt mkt men vi ses ju igen i oktober:)

Nu blire kalaspuffar och mjölk!  Något som jag inte ätit sen jag var liten!!  PEACE


Jag och Sara på tågstationen i Ludvika  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0