4 juni

hej hopp! haft en ledig dag i visby med min snart nya sambo clara, vi käkade lunch på creperiet sen så har vi bara myst runt i affärerna. dock var jag klantig nog att glömma att flytta fram parkeringstiden så fick min första böter... så himla onödigt att behöva lägga pengar på:(   har oxå börjat planera en resa i höst med mina bästa vänner , kanske rhodos? sjukt sugen på det i september innan jag drar upp till åre med sara förhoppningsvis;) igår så jobbade jag på fiket sen spelade jag tv-spel med simon och johannes, galet kul!  nu väntar jag på att vi skall få flytta in ivår lägenhet i stan, kommer bli så bra att bo i visby i sommar:) jag och clara bestämde oss för att vi skall ha en åre vägg med massor med bilder ifrån åre. så nu skall jag framkalla bilder! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0