Oct. 20, 2012

Hallojsan! Haft en härlig vecka som gått otroligt fort!:) jobbade som mat tant måndag, tisdag, onsdag förmiddag sen jobbade jag på dagis onsdag eftermiddag och torsdag fredag:) älskar verkligen att jobba på dagis, kanske är det jag borde göra på heltid? Den här veckan har jag haft många Skype samtal med min fina sara och sen hade jag en matlagningsdejt över Skype med Jakob igår, super roligt:D har även fått mina däck bytande och pumpade, tack grabbar!;) juste har oxå skaffat gymkort så har varit på gymmet tre dagar I rad med Anso, gick även på ett yogapass med sara, vi skall dit nästa vecka med! Nu är det helg och jag har blivit förkyld:( så det blir till att dricka massa te och ingefära nu på morgonen för jag tänker då inte sitta inne i helgen;) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0