Nov. 11, 2012

Hallojsan! Har ännu inte gått upp ur sängen för den är så otroligt skön! Så jag spelar quizkampen och Ruzzel för fullt:) har haft en mysig och lugn helg. I går var jag inne på bjuder med Clara och vi gick på en Workshop där vi fick lära oss att vircka sen var det livemusik, det var två killar från estet trean som spelade och sjöng, jag är svag för killar med gitarr ;) sen igårkväll spelade vi bandy sen blev det mycket olika kortspel på Annas hela kvällen:) idag är det farsdag så skall ta och ringa min pappa snart, har skockat ner lite Årechoklad till honom:) sen skall jag åka me till Rönnings och äta lunch med deras familj så det blir nog ytterligare en lugn dag:) ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0