Håller tummarna

arbetslös, rastlös och uttråkad! Har vantej med att alltid haft något att göra om dagarna, har nu varit ledig en vecka och jag har nog haft något att göra varje dag! fyller mina dagar med att umgås med mina fina vänner:) nädta vecka åker min bästa vän till italien där hon skall vara i ett år.. skall kanske följa med henne till arlanda och vinka hejdå när hon kliver på planet:) Har nu bestämmt mej för att försöka att flytta upp till Åre såfort som möjligt! har boende men söker ännu arbete:/ vill att allt skall fixa sig så jag kan flytta upp dit:) regnar idag så jag håller mej inne och myser i soffan, nu skall jag göra lite soppa:) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0