första dagen på praktiken

Första dagen på praktiken är då avklarad:)  Gick as bra, lite nervös vart man först när han skulle testa mina knivkunskaper ;)   Är helt slut i benen och i hjärnan, får bli att gå och lägga mej tidigt ikväll. 
Imrogon är det samma sak igen, börjar halv tio och sen jobbar jag troligen till sex halv sju tror jag. Sen skall jag klättra imorgonkväll på en klättervägg med selw och hela köret, kommer bli as kul tror jag:)  
 Flyttar in till farmor i stan för resten av veckan så jag kan få sovmorgon! Tar med mej gamla greta (cykeln) !
Så blir nogi nte något inlägg här förrens på söndag kanske?

Nu skall jag fixa mat och sen se big brother!  later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0