Vår känslor



Oj vad jag började längta till sommaren idag, så underbart fint väder idag och sol! Inte varit ute någonting men suttit inne med solbrillor och linne vid datorn och drömt att det va sommar, haha ;) 

Imorgon är det onsdag och den börjar med att jag och några från klassen skall äta frukost tsm sen skall vi ner tilll wisby strand på framtidsdagen där man valt 4 olika semenarium/förläsning man vill gå på.
Jag har valt:
1: Uppsala universitet
2: var någonting om förskolelärare
3: utlandsstudier
4: Folkan (hemse)
Sen skall jag och fannie nog gå och prata med vår praktikplats om hur våra jobb tider skall vara, skall föröka hinna med en sväng på stan också och kolla på lite vår kläder som kommit in!:)

Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0