Södertälje


Lycklig tjej är nu hemma från en helt underbar helg i fina Södertälje! Björn Borgs hemstad och allt;)
Jag älskar sådna helger men har ingen förståelse alls över att de behöver springa ifrån en så snabbt!:(
Inte riktigt pigga satt jag och Sara på en och samma bänk på centralen igår i över två timmar och stirrade på folk,värt!
Sen har vi ju också världens gulligaste vän Jakob som kom och mötte oss vid båten med en stor godispåse kl halv tolv i minus grader, du är guld värd♥
Har oxå käkat min officiellt första kebab, halv två på natten satt den riktigt bra i magen;)

Imorgon skall jag vara hemma, tar sovmorgon sen skall jag försöka att plugga lite med och sën får jag se om jag drar in till stan något med:)  Ha de fint! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0