Min morgon

Älskar när man vaknar elva, helt borta och ligger och tänker på vad det är för dag och vad klockan är. så var min morgon trodde först att det var lördag och sen blev jag osäker på om det var söndag så var tvungen att kolla på mobilen och då var den ju tisdag! Första tanken då var ju SHIT JAG HAR FÖRSOVIT MEJ!  Men sen kom jag på att vi hade ju KUT-dag i dag:) Så tog mej upp och åt frukost sen har jag suttit och kollat 4 avsnitt av Big brother tills jag insåg att klockan är tre och jag har en massa att plugg att göra idag:O
My day so far, intressan läsning? nja..

Nu skall jag ta en kaffe och gå ut och sätta mej i solen i det fina vår vädret och försöka att tagga för plugg! ;) 
lataroo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0