*

Fick reda ikväll på att min dator som fick virus för några veckor sen är lagad och virus fri men att alla mina bilder är borta!  Hade sjukt mycket bilder där, från typ sexan och uppåt.. känns lagom surt sådär :(

Idag på samhället fick vi en lite kul uppgift, då vi skulle skriva om en typ en motrörelse till det vanliga samhället såsom tex punk. Jag och jakob valde att skriva om hippie och flower power sjukt kul! Så jag och jakob ägnade hela lektionen till att lyssna på musiken från hair ♥  Jag älskar den filmen, sjukt jäkla as bra!;)

Jag vill ha sommar,jag vill ha bruna ben, jag vill ha jobb, jag vill ha pengar, jag vill ha systemkamera, jag vill ha festivalbiljetter.. en massa vill ha just nu känner jag, dax att skriva cv kanske? ;) 
Tänk hon tanten som vann 37 miljoner, om jag hade de pengarna skulle jag legat på en strand i thailand med en lyxvilla och en srillans ny range rover 2011! det skulle vart något det ;) 

 Imorgon fyller världens bästa super snälla starka silver snyggingen sara 18 år! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0