Glädje

Shit vad gott jag sovit i natt, i mitt ny städade rum:) Är sjukt dålig på att ta tag i saker som tex att sätta igång att städa men det är värkligen så sjukt värt efter då allt är fint och rent då blir man lycklig:)

Jag är så sjukt glad idag! Ikväll åker jag till hemse, på måndag kommer matilda till ön<3 och på onsdag kommer resten av dårarna!<3   Saknat  alla som faaan!!  Så grymt gäng:) Räknar dagrna tills de sätter fötterna på ön...
Just nu dunkar härlig musik ut ur mina högtalare, kan inte sitta still så peppad är jag! :) 

Nu blir det kaffi


Kommentarer
Postat av: Elsa - Fotoblogg

sv: tack så mycket :)



vilken fin bild! <3

2010-10-28 @ 15:37:01
URL: http://elsaburholt.se
Postat av: bella

visst b,lir man glad och det känns såå fräscht med nystädat rum de har jag kommit fram till dnu är det nästan kliniskt rent i mitt rum hela tiden ;) saknar di <3

2010-10-28 @ 21:36:33
URL: http://readaboutmylifebellss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0