Rock Whit You

Sitter och lyssnar på kungen-Michael Jackson, sett en av treornas projekt om honom då dom dansade till hans mest kända låtar. Har sett den två gånger nu en gång igår och en idag! Jag bara älskar hans låtar!
Thriller, Beat it, smooth Criminal, the way you make me fell.. GRYMMA!!

Idag har vi oxå haft två np- prov i engelska jag bankar huvudet i bänken som vanligt och fattar ingenting haha:D
Sen har vi haft varmkök och jag har brynat en massa kött och sen har jag spillt sås över hela vita kockrok, lyckad dag!  Jag och Anna hade iallafall kul:P   JAG MÅSTE DÖDA DEJ NU MONIKA:D 

Satt och tänkte förut att veckan gått as fort sen kom jag på att det bara är tisdag idag? hallå vafan är det som händer!;) Men jag är glad och det är vår och det är varmt och och och och jag gillar dej:O

This is it! PEACE♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0