you spin my head right round

Hemma från staden nu:p  Blev en ganska failad grillkväll med klassen, blev värsta ovädret spö regnade och åskade! Men vi var sju "tappra" som tog oss ner till almedalen.  Men grillning blev det inget av istället så åkte vi till en liten lägenhet och satt där och spelade wiispel  as kul!!  Sen slutade det att regna och vi bestämde oss för att gå ut och spela kubb, väll när alla hörnpinnar var uppsatta så börja det regna igen:(  Så då drog jag och jakob in till stan och mötte upp med bella och gick och åt varsin paj på Mc-donalds, blev en mysig kväll i regnet alltså;)
Min vita converse var piss blöta när jag kom hem , fy fan var jag ångrade att jag inte tog med mej stövlar!!

Juste å så fick med mej lite grejer från stan igår och idag, bla en rosa skjorta från Vila för bara 100:- fynd! Och ett par jeansshorts från Carlings;) 
Blir inget jobb imorgon för det är för blött ute, så då skall jag städa hela huset tills min årsdag på fredag!:D


cant lie, I miss you much !
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0