Snart helg!



Halloj Fått jobba på samma dagis hela veckan, är helt slut i kroppen och huvudet av alla högljudda barn. Älskar barn men tänk er 15 barn som tjoar och tjimmar man blir rätt trött! Hade iallafall 45 min rast idag så gick och la mej på soffan i personalfriggan och som are sten hårt, vaknade upp i ett ryck och trodde jag sovit över min rast men icke 10 min kvar så hann med en kopp kaffe:) ikväll tänker jag inte göra ett dugg, bara vara hemma! Laga lite god mat och kanske lägga mej en stund i badkaret!  :) Imorgon jobbar jag på minsta avdelningen på dagis, skall bli mysigt! Sen är det höstmarknad i Åre på lördag, tänker att jag skall köpa nya pjäxor och kanske kolla på nya skidor med.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0