Sep. 04, 2013

Hej! Idag var jag tvungen att gå upp vid sju för att åka in till stan och mun och käk för årskontroll, gick hur bra som helst! Sen gick jag och käkade frukost med mamma och hennes kollegor, så jäkla roligt att alla dom är korta, tillolmed konstaterar änn mej så känner mej för en gångs skull lång! Tummen upp för det! Sen mötte jag upp med Lisa på stan och så bestämde vi oss för att kolla om det fanns någon dropptid hos frissan. Det fanns det direkt så har nu klippt av 10 cm, känns skönt och fräschare änn frizzet jag fått i sommar! Kanske blir en chokladbrun toning senare i höst med;) det enda jag har köpt idag är en handväska, jag är stolt! Saknar min pojke enormt nu, hatar just nu att det skall vara så fucking långt till Sverige! Aja sova nu! Najs!!!!!!! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0