Kortväxt tydligen?

Första dagen tillbaka på dagis, tror förkylningen så gick det super bra! Blev dock kallad kortväxt av ett av barnen, eeeh tack, eller vad svarar man på det? Vart super trött när jag kom hem iallafall!  Ligger nu och typ gråter och kan inte sluta, trötthet och lite mycket som kom upp samtidigt tror jag! :(   Tänker på mitt liv och undrar va jag igentligen håller på med ?   Massa frågetecken! Trivs väll bra här uppe med det skulle varit så mycket bättre om jag hade haft sara och jakob här, vi är liksom av samma sort!<3 kom oxå på att jag glömt min kupéfläckt hemma på Gotland, lär behöva den i vinter...  Nu skall jag torka tårarna och försöka sova! Godnatt     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0