Im back!

Nu har jag flyttat upp till mitt älskade Jämtland igen! Varit här en dag.. Uppresan gick faktiskt jätte bra, hamnade dock mitt i Stockholm och får betala trängselavgift men behöll lungnet, tänkte att värsta som kan hända är att man dör. Har man den inställningen så går det ganska bra Hahah;)   Körde som dåre och stannade endast tre gånger för att hoppa då jag fick kramp i benet, körde ifatt gps med en halv timme trots att jag stannade;) var framme tio över sex i fredags och gud vad hungrig jag var då! Åt endast frukost på båten sen godis och en banan i bilen, ville bra komma fram för ärligt det suger att sitta själv i så många timmar!   Igår var vi inne i Åre, ingen snö och det är Downhill säsong, känns konstigt att se skutan utan snö.. 
Blivit super förkyld oxå och kan inte sov någe länge på dagarna, min hjärna är inställd på att vakna halv nio alltid:( behöver sova mer tror jag!      Imorgon börjar jag första dagen på dagis igen, skall bli super kul att få träffa alla barnen igen! Så idag skall jag dricka mycket te och honung och försöka vila och hålla tummarna för att bli friskare! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0