8 Maj

hej! varit hemma i tre dagar nu och är redan rastlös haha;)  konstigt att inte få träffa de männiksor som man träffat varje dag under fyra månader! har iallafall fått in alla grejer ifrån bilen nu, och börjar sakta packa upp mina kläder in i garderoberna igen. igår åkte jag in till visby och till jakob, så himla härligt att hänga med honom igen, nu saknar vi bara vår tredje halva sen är det som vanligt igen♡  idag har jag varit och pratat lite med ett cafe som jag skall extra jobba lite på helgerna under maj och tills jag börjar på krusmyntagården:) skall försöka ta en trip till stockholm med under maj och hälsa på lite vänner :) längtar tills jag flyttar in till visby i juni, tror det här kan bli en riktigt bra sommar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0