Saknar min bästis

Hej! Nu är det inte lång tid kvar tills jag tar min bil och kör upp till Åre. Har nu börjat packa och inser att man behöver ganska mycket kläder för att stanna där till maj, höct, vinter och vårkläder;)  Känner hur nervös jag börjar bli över att köra på fastlandet, först gången blir det för mej:S men det går säkert bra har ju två till i bilen som kan guida mej fram på motorvägen.
Satt och skrev ett mail om min vikarietjänst då telefonen ringer "SARA KARLSSON", så underbart att få prata med henne, tårarna pressar i ögonen och saknaden slår in. Saknar min bästis så mycket! ♥ Hon kommer hem över jul och då skall jag krama henne så mycket jag kan och sen i maj efter vintersäsongen skall jag försöka flyga till henne i Italien och hälsa på:)
I italien är det sommar och varm och här i sverige är det typ storm och kallt, skillanden är enorm. Nu skall jag byta om sen skall jag upp och hämta Emma på hemse för idag skall vi mysa och baka kanelbullar:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0