NU

Bilen står färdigpackad på gården med 3 väskor, 4 vinterdäck och ett antal med skor;) Imorgon vid tjugo i sex skall jag hämta upp johan och anna sen bär det av till Åre! 8 timmar drygt skall det ta att köra ifrån Nynäs så vi räknar att vara framme någon gång vid Åtta, blir en lååång dag i bilen!
 
Igår så var jag i stan, Jocke och Jakob bjöd på middag och mys i deras lägenhet sen mötte vi upp med några från "klassen" på bolaget och tog några drinkar. Idag åkte jag jocke och jakob till skolan och hälsade på lärarna, det hela slöt med att vi satt i ett personalrum och lyssnade på rysk poprock, skumt!  Iallfall en bra sista dag, hemskt när jag skulle krama hejdå till jakob, tårarna tryckte men vi syns förhoppningsvis i Jul:)
 

Mitt alarm ringer 04;50 i morrn så borde kanske sova men vet typ att jag inte kommer att göra det, för mycket upp i varv! ;) Nästa inlägg blir från Åre, wiiihooo! Puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0