2 dagar kvar

haft en mysig helg hemma. i lördags bakade jag och Emma kanelbullar som vi bjöd på på by night på kvällen . något jag kommer sakna så är by night kvällarna hur mysiga som helst och så mycket kärlek♥ att få stå uppe på scenen och ledalovsång är hur roligt som helst! igår så damsög jag och städade hela bilen, den blev så hilma fin ;) skall bara tvätta den sen är den redo. igår kxväll så jag film med anna och samuel, dumma mej blir aldrig tråkig;) 
 
Nu skall jag lägga in tvätt och sen åka mot visby och besöka farmor, träffa johannes, prata med banken, handla med mamma och sen sover jag hos jakob och jocke för ikväll så skall dom ha middag i nya lägenheten:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0