1 Maj

halloj! Sitter och försöker ladda för att börja skolan imorgon, där har ju jag inte varit på tre månader nu. Lika långt som ett sommarlov så skall bli super kul att få träffa klassen igen och alla vänner man inte hunnit träffa sen jag kom hem:)
Årets valborg var mysig, grillade nere i sandhamn med anna, Joel, Johan och Albin sen åkte vi ner till nisseviken eftersom jag ville se en majbrasa i år eftersom jag jobbade förra valborg:) Dock kom vi dit när kören sjungit klart och alla skulle till och fika men fick iallfall se elden;) minus med kvällen var dock att jag var förskyld och fick världens huvudvärk så att jag inte orkade se på film.. Men det var mysigt endå att ligga och sova till happy feet 2 :)

Idag har jag varit seg och sjuk, så har legat nere i soffan hela dagen och kollat på Tori and Dean. Sen har jag haft en minispakväll med ansiktsmask och fotbad, så nu mår man lite bättre iallafall:)
NU skall jag kolla igenom APU mappen och sen gå och lägga mej tidigt :) POSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0