Mössan är på!

Ur trött efter en sjukt intensiv helg! I fredags var det dax för mösspåtaning i almedalen, ca 600 glada studenter som var på topp humör! så härligt! vi körde lite klassfest innan och efter almedalen sen drog vi ner till hamnplan för att dansa gärnet men det var sååå sjukt mycket folk där så man kunde knappt dansa något för att det var så trångt.. Igår var jag på min systers konfirmation och sen hade vi bjudning här hemma efter det. avslöt kvällen med eurovison hos johan med anna och joel, är stolt svensk som hejade gärnet lorreen men oxå på tyskland för han var ju så sjukt söt! ;)
Idag var det konfirmation igen sen har jag sovit på soffan några timmar. ikväll skall jag och Anna åka och lyssna på manskören som skall sjunga på snäckan, älskar körer så härligt! :) nu skall jag fixa tee för jag fryser puss



Kommentarer
Postat av: william

vad roligt:D

vi har våran fest senare;D längtar som fan till studenten:D

SV; Naw tackar så himla mycket:D Blir så Glad:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "Remember the Past" modellbilder som jag har tagit på Louise:D

2012-05-29 @ 14:23:25
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0