För jag har tagit studenten, fy fan vad jag är bra!

För jag har tagit studenten, fy fan vad jag är bra! Har ännu svårt att fatta det, fredagen var som att leva i en dröm helt underbar! Hade så himla kul med klassen och att få springa ut på balkongen och ner till mina nära och kära var en sån glädje!:) tack till alla som kom och grattade mej:) sen åkte vi vagn hela dagen, drack, skrattade och dansade fy fan vad kul! Vill göra om den dagen helt klart! Idag har vi plockat av vagnen och då insåg man att det är nog sista gången man får umgås som en klass. Nu är man liksom själv och har ingen klass att tillhöra... Har redan varit på 5 mottagningar och har några till nästa helg + min egna på söndag;) imorgon skall jag och mormor baka till min mottagning sen skall jag träffa jakob och Sara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0