Planer

Sommaren är full igång så jag hinner inte skriva så mycket här längre:( jobbar ganska mycket men det okej flr då vet jag att jag får pengar och flr dem kan jag roa mej för i höst:) någon resa med sara kan det nog bli;) har några Åre vänner på besök nu under två veckor så då bli det mycket åre snack, saknar åre så himla mycket! plannerar att flytta dit någongång i höst, och om planerna går bra så har vi nog en lägenhet vi kan hyra:D vi blir fyra stucken som flyttar upp tillsammans så det kommer nog bli super bra:) plus att jag redan känner ett par underbara åre folk:) håller tummarna att allt hår som vi vill så vi kan flytta upp dit!;) längtar!! nu skall jag sova för inorgon jobbar jag igen.. buhu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0