Dec. 17, 2012

Som sagt gårdagen var super mysig, men julmarknad och lunch i Åre sen knäck och varmchokladmys med exodusarna:) och julkonserten var som jag hade hoppats, underbar och bra! Avslutade kvällen med glöggfika hos mamma Rönning:)

Idag vaknade jag upp och trodde jag fått magsjuka utav barnen eftersom det går på dagis just nu, så sjukanmälde mej och sov ytterligare två timmar och nu känner jag mej frisk igen så det var nog bra tröttheten som spelade mej ett spratt:/ skulle varit min sista dag där så typiskt att det skall hända just nu! Imorgon börjar nya och jobbet och jag är fortfarande lika nervös som jag skrev i går:s men jag känner så här går det bra så är det ju jätte kul annars går det åt helvetet så får jag gå tillbaka till att vicka på dagis:) Japp så skall jag börja tänka istället!!! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0