Åreoooooooooooo

Hallojan!
 
jobbade min sista dag igår på smakis så nu är jag officiellt arbetslös. jobbigt men ändå lite skönt för nu kan jag verkligen göravad jag vill med mitt liv. har funderat på att åka utomlands och jobbar som Au pair men det blir det inte, det blir en säsong i Åre till!:) har inte fått något jobb ännu men det löser sig nog så jag flyttar nog upp i mitten av september och går runt oh söker då:) jag längtar tills jag är i undersåker hos min fina sara skall bli så himla underbart:) Jag lääängtar!
 
Imorgon blir det p-fest med smakrike gänget, ännu hemligt vad vi skall göra det ända vi vet är att vi skall sova över någonstans;) skall bli super roligt tror jag:) 
 
Nu skall jag titta lite efter jobba sen sova för jag är trött. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0