Honey im home

Är hemma på ön nu efter 2½ oförglömliga månader i Åre som jag redan börjat sakna! Men det känns ändå bra att komma hem och få träffa alla vännerna här:)  Igår fick jag träffa Sara, kim och ca 30 nyingar, glädje!:) Idag har jag deklarerat för första gången någonsin, (mamma fixade allt, jag skrev bara på). varit och gjort lite ärenden på hemse och sen har jag suttit och fixat ihop ett Åre album som tog nästan 2 timmar att göra för det var så mycket bilder att jag fick välja bort en hel del;)  Ikväll skall jag få träffa min fina Frida, vet inte riktigt planerna för kvällen än, kanske blir in till stan :)

Har social bakfylla och är sjukt rastlös så är ni lediga så hör av er, jag har ju mina lov 2 veckor framåt;)
Poss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0