Galen vecka

Insåg idag att förra veckan gick otroligt fort och jag räknade ut att jag sov hemma en två nätter på hela veckan.
Min klass höll på med studie och yrkesmässan hela veckan, det är en gymnasiemässa för åttor och nior som skall välja linje till gymnasiet. Min klass hade hand om mat och fika serveringen på mässan, jag stod och lade upp kakor, mackor och frontade. Det gick jätte bra, när man ser de vilsna niorna som inte vet vad de vill gå för linje säger jag bara, jag var lika dan när jag gick i nian! Har insett att det inte är ett avgörande beslut i livet och att du måste forstätta i den branchen du väljer utan välj det du känner att du är intresserad av just nu. Jag kan ju inte säga att jag vill jobba inom restaurang branchen resten av mitt liv utan jag kommer nog göra det några år så länge som jag tycker att det är roligt och jag får något ut av det. Gymnasievalet är inte ett livsavgörande beslut!

I helgen har jag hängt på gustavs och spela sjung läger där jag och Anna hade ansvaret för tonåringarna, har varit med på spela sjung lägret i 13 år nu enda sen jag gick på förskolan. Och har varit med som ledare nu i 3 år och jag älskar det fortfarande! Härliga barn och stämmningen är allt på topp!:)

Får lite sovmorgon imorgon eftersom jag slipper åka bussen utan åker med pappa in och sen har jag två körlektioner sen blir det nog frukost på waynes och sen skola vid ett!:)

Kamomillte är det bästa som finns! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0