Annas helg

Igår så fyllde en av mina bästa vänner 18 och det har vi firat hela helgen! Igår var vi inne i stan, åt på isola bella i tre timmar, hängde på masters och dansade loss på hamnplan! så sjukt kul vi hade!♥ 
En aning mördbultade åkte vi hem till självaste födelsebarnen anna och anton där vi fick mat och sen hade vi kakkalas och charader! Totalt urflippat! Älskar när alla bara flippar ur och det kan gå hur som helst, jag slog huvudet i en bokhylla när jag skulle göra rörelsen till "eplepsi" Fick en bula haha ;)

men som sagt den här helgen var underbar men nu är det tillbaka till vardagen som gäller, orkar inte ens tänka på den.. Läxorna har samlats på hög även fast jag vet att jag måste göra dem så gör jag det inte, hatar att jag har noll självdisiplin:( Jag orkar helt enkelt inte!   Så mycket annat som pågår i mitt huvud just nu, körkort, praktik, balen och studeneten..  

tack o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0